Pages

Thursday 9 October 2014

Program Transformasi Minda Bil.5/2014

Syukur sekali lagi Program Transformasi Minda Bil.5/2014 telah dilaksanakan dengan jayanya
setiap perkara ada keistimewaannya tersendiri , kursus ini tak kurang hebatnya jugak .... saya bersyukur mendapat peserta yang memang saya minta dan doa agar berada didalam kumpulan jagaan saya. kali ni saya dapat ibu-ibu mengandung, ibu perah susu dan peserta dari tiga bangsa utama di Malaysia. Untuk kali ini saya sedang menguji tahap waktu latihan yang diperlukan untuk sesebuah kumpulan dan saya mendapat satu penanda aras yang sebenarnya kebebasan untuk sesuatu kumpulan itu perlu di samping memberi satu fokus mengenai perkara yang kita mahukan ... saya bersyukur kali ini kumpulan yang di bawah payung saya berjaya dalam melakukan persembahan ... boleh dikatakan kedudukan kategori tempat 1-3 so tak da ape yang nak dimalukan sebagai seorang pemudahcara tak banyak yang saya harapkan selain setiap peserta yang datang dan pergi mendapat tempat yang terbaik dari segi kerjaya, keluarga dan ilmu dunia serta akhirat . akhir kata selamat maju jaya dan jangan sombong-sombong









ADA PINOCIO






















0 comments:

Post a Comment